Почетна » Блог » Хронични заболувања » Спречете ја настинката и зајакнете го имунитетот!

Спречете ја настинката и зајакнете го имунитетот!

Сподели

Есента е годишното време на вирусите. Тие постојано демнеат и ги напаѓаат оние кои имаат послаб имунитет. Седењето долги часови во затворени простории не можеме да го избегнеме, но затоа можеме максимално да се заштитиме. Ви препорачуваме да го зајакнете имунитетот и да го подобрите вашето здравје.

Најважна е добрата хигиена

Редовно мијте ги рацете, така ќе се заштитите од внесот на штетни бацили во телото. Настинката најчесто се шири по пат на допир и затоа одржувањето на хигиената е најважно. По миењето, добро исушете ги рацете бидејќи бактериите побрзо се шират на влажните отколку на сувите раце.

Јадете овошје и зеленчук

Изберете го овошјето и зеленчукот кои содржат големи количини витамин А, Ц и Е, кои се наоѓаат во слаткиот компир и морковот и им помагаат на белите крвни зрнца да се борат против инфекциите. Лимонот, портокалите, грејпфрутот, како и пиперката, папајата и брокулата содржат витамин Ц и му помагаат на имунолошкиот систем да се заштити од болестите. Витаминот Е се наоѓа во оревите, семките, репката, а неговото дејство е посебно докажано во борбата против инфекциите на горните дишни органи.

Прошетката е лек за душата и телото

Прошетката и релаксирачката активност во природа ги поттикнуваат механизмите за одбрана на имунолошкиот систем. Стресот ја зголемува осетливоста на настинката. Сѐ што треба да направите е да се опуштите. Поминувањето време на свеж воздух барем привремено ќе ве тргне настрана од сите микроби кои кружат во затворените простории. Уживајте во природата и допуштете да ве опие чистиот воздух кој ќе проструи низ вашето тело и ќе ви го зајакне имунитетот.

Внесувајте протеини

Потрудете се да јадете здрава и немасна храна богата со протеини. Протеините во немасното говедско месо, како и оние во гравот, сојата и морските плодови содржат цинк кој помага во произведувањето бели крвни зрнца.

Редовен сон

Одржувајте го вашиот имунолошки систем, спијте редовно и доволно за да бидете одморени. Квалитетниот сон игра важна улога во одржувањето на имунолошкиот систем. Луѓето кои спијат помалку од седум часа се трипати посклони на настинка. 

Најди доктор Закажи преглед Контакт